אדריכל סרג' בן דוד

תכנון בית בצורת "ח".

תוכן עניינים

תכנון אדריכלי של בית בצורת "ח" הוא תכנון בו המבנה מורכב משני חלקים המחוברים בזווית של 90 מעלות, ויוצרים צורה של "ח". תכנון זה היה נפוץ בעבר בעיקר במבנים מסחריים, כמו מרכזי קניות ומשרדים, אך כיום תכנון זה נחשב עכשווי ומועדף בקרב לקוחות פרטיים כך שניתן למצוא אותו גם במבנים למגורים, כמו בתים צמודי קרקע ודירות.

מהם היתרונות של תכנון בית בצורת ח?

מעבר ליופי ולאסתטיקה התכנונית עיצובית, ישנם כמה וכמה יתרונות לתכנון בית בצורת "ח":

יעילות וניצול מיטבי של שטח: תכנון זה מאפשר לנצל את השטח בצורה יעילה יותר, מכיוון שהוא מאפשר ליצור שני אזורים נפרדים (מגורים / בילוי / חצר), אך קרובים זה לזה.

  • הגנה מפני רוח ורעשים: תכנון "ח" יכול לספק הגנה מפני רוח ורעשים, היות והוא יוצר שני קירות חיצוני המאפשרים חציצה בין פנים הבית לחוץ.
  • אור טבעי: תכנון זה משלב פתחים גדולים ומרווחים אשר מאפשרים לכמות גדולה של אור טבעי להיכנס פנימה. פרמטר זה מהווה חיסכון בהוצאות תאורת הבית.

תכנון אדריכלי בצורת "ח" מתאים מאד למרכזי קניות כאשר ניתן להכיל במבנה שני אזורי קניות נפרדים, אולם קולנוע ושטחי מסחר נוספים במשרדים שונים של חברות / עו"ד / ביטוח וכו', במשרדים בצורת "ח" ניתן לתכנן שני אזורי עבודה נפרדים, אולם ישיבות ושטחי שירות נוספי המותאמים לאופי המשרד / חברה ובהתאם לכמות העובדים במקום.

תכנון בית בצורת "ח" עם אדריכל בשרון

יש לכם חלום ואנו מאד רוצים להגשים לכם אותו. בית. ולא עוד בית אלא בית המתוכנן בצורת "ח". בית החלומות שלכם הוא הפסגה, אליו אתם שואפים ולכן טוב תעשו באם תבדקו את רשימת האדריכלים מומלצים בשרון. אזור השרון משופע בבתים בצורת "ח" כך שלאדריכל מאזור השרון יש ניסיון מקצועי חשוב ביותר בתכנון בית החלומות שלכם. לצד עשרות רבות של פרויקטים יוקרתיים, אדריכל סרג' בן דוד מציע תכנון אדריכלי בצורת "ח" המשלב חצר מרכזית /פנימית המהווה נקודת איזון לכלל התכנון כולו. אדריכל סרג' בן דוד מתמחה בתכנון ועיצוב סגנון קלאסי אירופאי יוקרתי בשילוב נגיעות ישראליות הבאות לידי ביטוי באופן מושלם בתכנון בית בצורת "ח", שכן, בית שכזה מאפשר לכם תנועה חופשית וזורמת בין החללים השונים, הפרטיים והציבוריים ללא הפרעה או חדירה למרחבי השינה ו/או אזורי העבודה המשפחתיים.

בית בצורת ח - איך מתכננים? מאמר מאת האדריכל סרג' בן דוד

משרד אדריכלות סרג' בן דוד

תהליך העבודה לתכנון בית בצורת "ח" כולל את השלבים הבאים:

  • פגישה ראשונית: להבנת הצרכים והרצונות שלכם. ככל שנדע יותר פרטים, כך התכנון והעיצוב יהיו שלמים ומדויקים עבורכם.
  • תכנון ראשוני: לאחר הפגישה הראשונית, נניח כמה סקיצות מהן נבחר את התכנון המתאים ביותר לצרכים ולרצונותיכם.
  • הגשת תוכניות ראשוניות: לאחר הכנתן תקבלו תוכניות ראשוניות של הבית. התוכניות יכללו את המבנה, חלוקת החללים, גודל הפתחים ועוד.
  • הגשת תוכניות סופיות: לאחר הגשה ואישור התוכניות הסופיות (כוללות את כל המידע הנדרש לבניית הבית) ניתן להגיש את הבקשה להיתר הבנייה לפרויקט ולהתקדם לבנייה בפועל.

נציין כי תהליך העבודה לתכנון בית בצורת "ח" יכול להימשך מספר חודשים, תלוי בגודל הבית ובמורכבות התכנון.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון: 09-950-9071

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »