אדריכל סרג' בן דוד

עיצוב בתים פרטיים – עיצוב אישי לבית שלכם

תוכן עניינים

הבית שלכם. החיים שלכם. המשפחה שלכם. כאשר אנו בונים בית, או מעוניינים לשפץ ולרענן, חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא העיצוב – הן בעניין חלוקה מחדש של הבית לחללים מתאימים יותר, עפ"י צורך והן בעניין סגנון עיצובי, קונספט שלם המשרה אווירה נעימה ומזמינה בבית. שני אלו – התכנון והעיצוב הם אשר בסופו של דבר הופכים את הבית ל- בית שבו אתם מרגישים "בבית".

אז כיצד אפשר גם לתכנן נכון וגם לעצב נכון? על כך במאמר שלפניכם>

עיצוב בתים פרטיים – צעדים ראשונים

נכון שזה מרגש ונכון שזה הזמן להגשים חלומות, אך יש לעשות את כל התהליך בצורה נכונה, פרקטית וכזו שגם תהנו מהדרך.

מי האדריכל?

זה הזמן לאתר את האדריכל שיצא אתכם לפרויקט חייכם ועל מנת לוודא שאכן תקבלו את המענה המיטבי, חשוב לבחור אדריכל מנוסה ומקצועי, אך גם כזה שאתם מרגישים נוח במחיצתו והתקשורת פתוחה בניכם. חשוב לזכור כי אדריכל – טוב ככל שיהיה – שאין איתו כימיה ואין תקשורת רציפה – אינו האדריכל המתאים לכם וחווית התכנון תהפוך לסבל מתמשך.

מתחילים

פגישת היכרות ראשונה בה כל אחד מכיר את השני ומעלים על הכתב את כל החלומות, הרצונות והצרכים שלכם..

על מנת שלא ללכת לאיבוד, חשוב להגדיר מסגרת תקציב – כך תהיו ממוקדים ומדויקים יותר בתהליך.

תכניות ותכנונים

הנייר סופג הכל ואנו מתחילים להכין רשימת צרכים ודרישות לכל חדר וחדר בבית, רשימה זו נקראת "פרוגרמה". לכל חדר בבית יש שימוש ספציפי ופריטים / ריהוט/ אביזרים המגיעים איתו, בנוסף לאלו, חשוב להגדיר את מי ישמש החדר? אילו סוגים של שימוש מתוכנן לחדר, מה הסגנון העיצובי המבוקש וכל דבר נוסף שנראה לכם חשוב להשלמת התמונה.

עיצוב בתים פרטיים מקבל חיים כאשר אנו מעלים את התכניות אל המחשב ונערכים לסקיצה אשר תואמת את החלום ולאחר אישורה, מעלים קווים על גבי קווים, עד לקבלת התכניות הבאות:

  • תכנית ריהוט – העמדה.
  • תכנית מיזוג.
  • תכנית חשמל.
  • תכנית נגרות / מטבח.
  • תכנית אלומיניום.
  • תכנית פריסה לחללים רטובים.
  • תכנית ריצוף / חיפוי קירות.
  • תכנית אינסטלציה.

וכל תכנית נוספת הנדרשת עפ"י התכנית ההעמדה הראשית. את כלל התכניות המאושרות מוציאים למכרז קבלנים לקבלת הצעות מחיר לכל מקצוע ומקצוע.

עיצוב פנים לבתים פרטיים - אדריכל סרג' בן דוד

יורדים לשטח

זהו השלב בו הדברים מתחילים להתחבר, לקבל צורה ומוחשיות מתוך הנייר אל העולם האמיתי.

לאחר השלמת כלל התהליך התכנוני, הבירוקרטי, הכספי, אפשר לומר כי יוצאים לדרך. נקבעים לוחות זמנים לכל שלב עד לסיום הפרויקט ואפשר להתחיל לבחור את חומרי הגמר לפרויקט- ריצוץ, חיפוי, מטבח, גופי תאורה, דלתות פנים וחוץ ועוד…

עיצוב הבית המודרני הוא סגנון עיצוב פנים המתמקד ביצירת חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי. הוא מאופיין בקווים נקיים, מינימליזם והתמקדות בפונקציונליות. עיצוב הבית המודרני משלב לרוב חומרים טבעיים, כמו עץ, אבן ומתכת, כמו גם טכנולוגיה מודרנית, כמו מערכות בית חכם. הוא גם כולל לעתים קרובות תוכניות קומה פתוחות, אור טבעי וצבעים ניטרליים. עיצוב הבית המודרני הוא דרך מצוינת ליצור בית מסוגנן ונוח שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי.

עיצוב בתים פרטיים עם האדריכל סרג' בן דוד

האדריכל סרג' בן דוד מתמחה בתכנון ועיצוב פנים של בתים בסגנון אירופאי קלאסי בשילוב עם טאצ' ישראלי ים תיכוני, המעניק להם את היופי והייחודיות המאפיינים את עבודותיו של בן דוד.

אדריכל שהוא גם מעצב פנים, הוא השילוב המושלם והמנצח לפרויקט החלומות שלכם, המאפשר לכם להגיע לכל פרט ולכל נקודה ולקבל מענה ממקור אחד בלבד שמכיר ושולט בתמונה הכוללת.

האדריכל סרג' בן דוד, מתמחה בתכנון ועיצוב פנים של וילות פאר ובתי יוקרה מפנקים.

נשמח לבנות את הבית המפנק שלכם/ן 🙂 השאירו פרטים בטופס שלפניכם/ן ונחזור בהקדם עם כל המידע המתבקש>

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »