אדריכל סרג' בן דוד

עיצוב חזית בית מודרני

תוכן עניינים

בית מודרני הוא בית המאופיין בקווים נקיים, צורות גיאומטריות, ושימוש בחומרים טבעיים. חזית בית מודרני היא החלק החיצוני של הבית, והיא מהווה את הרושם הראשוני שאנשים מקבלים עליו.

להבדיל מחזית דירה בבניין מגורים, חזיתו של בית פרטי / צמוד קרקע היא לא רק הדלת ממנה אנו יוצאים ונכנסים בכל יום, חזית הבית היא כל מה שמסביב לה, קרי – השער, שביל הכניסה, הגינה העצים והצמחים, התאורה, האביזרים השונים המונחים ליד וכל פרט נוסף הנותן את האמירה הייחודית- עיצובית של הדיירים.

לכל בית בכל סגנון, יש את הקווים המאפיינים שלו וכך גם בעיצוב חזית בית מודרני. אם בעבר לא הוקדשה מחשבה יתרה לתכנון חזית הבית, כיום זה הוא חלק בלתי נפרד וחשוב בתכנון כלל הבית והאמירה העיצובית שחזית הבית מביאה, מהווה השלמה הרמונית של כלל הבית.

עיצוב חזית בית מודרני – בשביל מה?

בשביל ה-WOW:

חזית הבית היא מי שאנחנו. היא מספרת אותנו והיא גם הדבר הראשון שהאורחים שלנו פוגשים ולכן אנו משקיעים בה המון מחשבה, חזון עיצובי והקפדה על שילוב אלמנטים עיצוביים מקוריים.

הרמוניה עם הסביבה:

לפני שאנו בונים את הבית, אנו בוחרים את האזור / המיקום המתאים לנו ביותר. בין אם מדובר על אזור כפרי או אזור אורבני, נקדיש מחשבה עיצובית הרמונית ונשלב אלמנטים מתאימים לאווירה בסביבת הבית.

הקדמה לסיפור:

חזית בית מודרני מספרת לכל הבאים בדלת את סיפורה של המשפחה המתגוררת בבית. חזית מעוצבת יכולה לרמוז על אופיים של בעלי הבית, על הסגנון העיצובי המועדף שלהם ומתוך כך לפתח ציפייה וסקרנות על מה שקורה מאחורי הדלת ובתוך הבית כולו.

טיפים לעיצוב חזית בית מודרני

עיצוב חזית מודרנית חובק לרוב פלטת חומרים מגוונת, המשלבת פונקציונליות עם חדשנות אסתטית. להלן כמה חומרים מיוחדים שניתן לראות בעיצוב החזית של בית מודרני:

  • זכוכית: אדריכלות מודרנית משלבת לעתים קרובות חזיתות זכוכית גדולות ורחבות כדי ליצור תחושה פתוחה ואוורירית. לוחות זכוכית גדולים, קירות מסך, ואפילו זכוכית חכמה שיכולה להתאים שקיפות / הצללה למראה מלוטש ועכשווי.
  • מתכות: פלדה, אלומיניום ומתכות אחרות משמשות כחומרי גלם ו/או חומרי גמר ועיצוב בתכנון חזית מודרנית. חיפוי מתכת, פנלים ומסכים יכולים לספק אסתטיקה מודרנית ותעשייתית. בנוסף, פלדת קורטן ידועה בתכונות הבליה שלה, ומוסיפה אלמנט דינמי עוצמתי לחזי הבית המודרני.
  • בטון: בעוד שבטון היה מרכיב בסיסי בבנייה, עיצובים מודרניים מציגים לעתים קרובות משטחי בטון חשופים למראה מינימליסטי ותעשייתי. גימורים בעלי מרקם ולוחות בטון טרומיים תורמים לחזית ייחודית.
  • עץ: חומרים טבעיים כמו עץ ​​מביאים חמימות לחזיתות מודרניות. ניתן להשתמש בחיפוי עץ או בחיפוי כדי ליצור איזון בין החלקים השונים ולהוסיף טקסטורה ועניין ויזואלי.
  • מלט סיבים: חומר זה משלב מלט עם סיבי תאית כדי ליצור אפשרות עמידה ותחזוקה קלה. כמו גם מספק אסתטיקה מודרנית ללא החששות של תחזוקה של עץ טבעי.
  • חומרים מורכבים: חומרים חדשניים כגון לוחות המורכבים לרוב משכבות של חומרים שונים כמו אלומיניום ופוליאתילן, הם קלים, עמידים ומציעים מגוון של אפשרויות עיצוב.
  • חזיתות ירוקות: שילוב אלמנטים חיים, כמו גינות אנכיות או קירות ירוקים, הוא טרנד הולך וגדל באדריכלות המודרנית. אלה לא רק משפרים את האסתטיקה אלא גם תורמים לקיימות סביבתית.
  • למינציה בלחץ גבוה (HPL) : לוחות HPL (פורמייקה רב שכבתית עמידה ואיכותית יותר מזו הרגילה) מציעים מגוון רחב של צבעים ודוגמאות, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית עבור חזיתות מודרניות. הם עמידים, בפני מזג אוויר וקלים לתחזוקה.
  • הדפסה דיגיטלית על זכוכית או פנלים: ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת הדפסה דיגיטלית על משטחים, מה שמאפשר להציג עיצובים מורכבים, דוגמאות או אפילו תמונות על החזית.
  • חומרים ממוחזרים: קיימות היא שיקול מרכזי בעיצוב מודרני. השימוש בחומרים ממוחזרים, כגון עץ ממוחזר או מתכת ממוחזרת, מוסיף ממד ידידותי לסביבה לחזית.

אדריכלים בעלי חשיבה חדשנית וטכנולוגית משלבים לעתים קרובות חומרים אלה כדי ליצור חזיתות מודרניות מדהימות ויזואלית ויעילות מבחינה פונקציונלית, התורמים לנוף המתפתח ללא הרף של עיצוב הבית העכשווי.

עיצוב חזית בית מודרני - משרד אדריכלים סרג' בן דוד

סרג' בן דוד – אדריכלות מודרנית קלאסית

משרדו של אדריכל סרג' בן דוד מחזיק בוותק של עשרות שנות תכנון אדריכלי ועיצוב מודרני קלאסי. את הבתים המרהיבים שתוכננו במשרדו, ניתן לראות במקומות רבים בארץ כאשר המכנה המשותף לכולם הינו הרמוניה תכנונית עיצובית המתחילה מן הפסיעה הראשונה בחצר הבית, עוברת דרך השביל, מגיעה לפתח הדלת וממשיכה פנימה אל שאר החללים הפנימיים.

האדריכל סרג' דן דוד מתמחה בתכנון קלאסי ומודרני בעל נגיעות ישראליות המעניקות טאץ' ייחודי לכל בית אותו הוא מתכנן. המשרד מעניק שירותי תכנון ועיצוב מוקפדים ומקצועיים ביותר, תוך מתן מענה מלא ומיטבי לכל דרישה ו/או צורך של הלקוח מהפרט הגדול ועד הקטן ביותר.

מוזמנים ליצור קשר כעת לתכנון ועיצוב בית החלומות שלכם>>

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »