אדריכל סרג' בן דוד

אדריכל בתים פרטיים עם המלצות

תוכן עניינים

אדריכל בתים פרטיים, בדיוק כמו אדריכל מבנים, מחויב בראשיתו של תכנון לבטיחותו ולעמידותו של המבנה עפ"י כל כללי וחוקי הבנייה. ההבדל בין שני האדריכלים הוא שכאשר הלקוח הוא לקוח פרטי כמו בבניית בית – היחסים הנוצרים בינו ולבין האדריכל שבונה את ביתו, קרובים ביותר ועל האדריכל להיות קשוב וזמין לכל צורך של הלקוח (כמובן ללא הגזמה או העמסת יתר).

כאשר אדריכל מתכנן ובונה בניין – הוא כמעט ואינו נפגש עם דייריו, אלא עובד מול המפקח והקבלן המבצע וכך קל יותר לעבוד ללא בקשות אישיות, או גחמות אשר עלולות לעכב את הבנייה כולה.

אדריכל בתים פרטיים הוא זה אשר יילך אתכם לכל אורך הפרויקט, יהיה לצידכם ויקפיד על איכות ביצוע ברמות הגבוהות ביותר החל משלב התכניות ועד קבלת המפתח.

כיצד בוחרים אדריכל בתים פרטיים?

אנו מניחים כי אם אתם בשלבים הראשונים של הגשמת החלום, בוודאי ומן הסתם, התחלתם לחפש אחר אותו אדריכל שילווה את החלום לבית פרטי משלכם על כל הפנטזיות והרצונות.

איך אם כן מוצאים את אותו אדריכל, שיידע להיות קשוב, מקצועי ואמין  וגם כזה שבאמת ילך אתכם על כל השיגעונות?

  • ובכן, כמובן שתמיד טוב לקבל המלצות מאלו שבנו עם אותו אדריכל, חשוב לשאול את כל השאלות שצריך (אגב- שאלה על עלויות אינה רלוונטית, שכן, לא תמיד מה שהחברים/ בני המשפחה בנו, זהה או שווה ערך כספי למה שאתם מתכננים) כמו למשל- זמינות, קשב, פתיחות, שקיפות, יצירתיות מקצועיות, ניסיון וכמובן, יודע למצוא פתרונות יצירתיים ושימושיים לצרכים שלכם.
  • היכן אתם בונים? אם חשובה לכם הזמינות של האדריכל, כדאי לשכור את שירותיו של משרד/ אדריכל בקרבת הפרויקט.
  • אם יש לכם סגנון עיצובי שאתם אוהבים וחשוב לכם לדעת כי האדריכל המיועד יתמחה באותו הסגנון – חשוב לציין זאת.
  • כימיה. טוב ככל שיהיה. מנוסה ומקצועי ככל שיהיה. אם אתם חשים שאין לכם כימיה עם האדריכל הפוטנציאלי- אל תשכרו את שירותיו. חוסר כימיה, מוביל לחוסר תקשורת וחוסר הבנה ובסופו של דבר, לתוצאה שאינה תואמת את הציפיות שלכם. "כימיה" היא מפתח חשוב להצלחת הפרויקט שלכם.

אדריכל לבית פרטי - סרג' בן דוד

 

סרג' בן דוד אדריכל בתים פרטיים.

במשרדו של סרג' בן דוד מתכננים בתי יוקרה פרטיים בסגנון מודרני/ אירופאי קלאסי בעלי חזות ייחודית שתמיד נשארת רלוונטית.

התכנון האדריכלי של סרג' בן דוד מוקפד ביותר ויורד עד לרמת הפרטים הקטנים – מחוץ לבית ועד לרמת עיצוב פנים. השפה האדריכלית של הבתים בתכנונו של סרג' בן דוד, משלבת את התרבות הישראלית יחד עם הקלאסיקה האירופאית, מה שמייצר בתים אסתטיים ופונקציונליים עם אמירה בולטת.

לתכנון בית החלומות שלכם, צרו קשר כעת.

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »