אדריכל סרג' בן דוד

אדריכלים מומלצים – מה צריך לדעת לפני בחירת אדריכל

תוכן עניינים

אדריכלים, בהגדרה "יבשה", הם אנשים העוסקים בתכנון מבנים, בתים, בניינים, מבני ציבור, ערים, נוף, פארקים ועוד, אך אם נודה בכך, אדריכלים נחשבים לסוג של אמנים, כאלו שתכננו מבנים עתיקים/ חדישים בעלי מראה אדריכלי ייחודי שהתפרסמו ברחבי העולם, כמו האדריכלית זאהה חדיד, או האדריכל מיס ואן דה רוהה ואחרים. אדריכלים המעוניינים למתג את עצמם לתחום מסוים, מתמחים בו ונחשבים לאוטוריטה בנישה הספציפית שבחרו, כמו למשל אדריכלים המתמחים בסגנון מודרני/ תעשייתי/ יוקרתי וכדומה- אליהם יגיעו אלה המעוניינים בבית בסגנון המסוים ואף ישלמו על כך ממיטב כספם. כיצד אם כן, נוכל לדעת איזה אדריכלים מומלצים לפרויקט הפרטי שלנו? על כך במאמר שלפניכם>

איך לבחור את האחד מתוך רשימת אדריכלים מומלצים?

כמו בכל פרויקט חשוב בחיים – המלצות. זו ההתחלה, ובודאי כאשר מדובר על פרויקט חייכם. עם קבלת ההחלטה על הפרויקט, הדבר הראשון החשוב ביותר הוא מציאת ה-אדריכל שלכם. מתוך רשימה לא קטנה של אדריכלים ישנו האחד שמתאים לכם, הן בסגנון, הן בתקציב ולא פחות חשוב – בכימיה שיש בניכם.

לאחר קבלת המלצות על כמה אדריכלים, כדאי להיכנס לאתרים ולבחון את הפרויקטים השונים ואת היכולות התכנוניות של האדריכל. לאחר מכן ובמידה ומתאים, יש לתאם פגישה ולבחון את הנקודות החשובות לכם באופן אישי.

3 נקודות קריטיות שיש להתייחס אליהן בבואכם לבחור באדריכל מומלץ:

  • התמחות וניסיון.
  • מיומנויות מקצועיות.
  • חיבור אישי.

חשוב לזכור כי, אדריכל הוא גם "מנהל על" של הפרויקט, עליו לדעת מה קורה בכל רגע נתון ובמידה וישנן תקלות (ויש), עליו למצוא את הפתרון המיטבי לשביעות רצון הלקוח. בנוסף, האדריכל צריך לדעת לנהל את האנשים העובדים תחתיו, בין אם מדובר במנהל הפרויקט בשטח/ הקונסטרוקטור/ הספקים השונים וזאת על מנת להבטיח כי הפרויקט יתקדם ללא תקלות, או לפחות, עם מינימום אפשרי של תקלות.

בכל הקשור לבירוקרטיה, חשוב כי האדריכל יכיר את חוקי התכנון והבנייה באזור המוניציפלי של המגרש שלכם, מה שמסייע מאד בכל סבך הניירת והטפסים הנדרשים.

אדריכל מומלץ, הוא כזה שיידע לשאול אתכם את השאלות שאתם לא יודעים לשאול בעצמכם, להאיר את תשומת ליבכם לפרטים קטנים, אך קריטיים לתכנון של הבית, תוך הארת נקודות בעייתיות ומציאת פתרונות יצירתיים ומתאימים למנהגי החיים שלכם ושל בני הבית.

אדריכל מומלץ - סרג' בן דוד

סרג' בן דוד אדריכלות

משרדו של האדריכל סרג' בן דוד פועל מאז 1998 ובאמתחתו תכנון ועיצוב בתים פרטיים ובתי יוקרה רבים הפזורים בכל רחבי הארץ.

לאדריכל סרג' בן דוד, שפה תכנונית עיצובית ייחודית אשר משלבת יוקרה אירופאית קלאסית, עם נגיעה ישראלית חמימה, המתאימה למזג הישראלי המקומי.

הבתים בתכנונו של האדריכל סרג' בן דוד, נחשבים ליצירות אמנות קלאסיות, בעלות שפה אדריכלית עשירה וייחודית, מלאת אמירה, בדיוק כמו הלקוחות להם מתוכננים הבתים.

מחפשים להגשים חלום?

סרג' בן דוד אדריכלות מומלצת לאוהבי יוקרה ופונקציונליות.

ראו גם: עיצוב יוקרתי לבית

יש לכם שאלות? מעוניינים באדריכל? צרו קשר>

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »