אדריכל סרג' בן דוד

אדריכל בתים פרטיים

תוכן עניינים

"יצירת בית שמשקף את הסגנון והחזון הייחודיים שלך"

בבואנו לבנות את בית החלומות שלנו, נעדיף תמיד לבחור אדריכל שמבין ומתמחה בסגנון העיצובי שהיינו רוצים לראות בתכנון ועיצוב הבית. הרגע הזה שלכם ועליו אל תתפשרו, בכל הקשור לתכנון ועיצוב בתי יוקרה, הרשו לנו להציג בפניכם את אדריכל סרג' בן דוד, אשר מתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה מאופיינים בסגנון מודרני, עם נגיעות אירופאיות קלאסיות ייחודיות.

סרג' בן דוד הינו אדריכל בתים פרטיים באופן המופשט יותר של המונח, קרי הוא אינו מתכנן בתי יוקרה בלבד, אלא סביבת מחייה יוקרתית שלמה והרמונית, המעניקה לשוהים בה אווירה חמימה ומשפחתית על כל הפינוקים.

מיהו אדריכל בתים פרטיים?

אדריכל בתים פרטיים – להבדיל מאדריכל של מבני ציבור, או אדריכל נוף, עובד בצמוד עם הלקוח על כלל הפרטים החשובים לו, מהגדול ועד הפרט הקטן ביותר.

בין אדריכל בתים פרטיים לבין הלקוח, נוצרת מערכת יחסים מקצועית קרובה, המאפשרת ללקוח לשתף את האדריכל בפרטים אישיים מחייו וזאת על מנת לתכנן ולעצב את המרחבים בבית באופן מושלם לסגנון חיי המשפחה המתגוררת בבית, לכן חשוב שהאדריכל יהיה אדם דיסקרטי ביותר, שכן, הלקוח משתף אותו לעמקי פרטיותו.

אדריכל בתים פרטיים צריך לדעת להיות זמין, קשוב וסובלני כלפיי הלקוח, מתוך מטרה וכוונה להגשים עבורו את כל החלומות שביקש בנוגע לבית, תוך ליווי לפגישות מקצועיות / ספקים / רכישות/ מוצרי גמר, עד הלבשת כלל הבית ומסירת המפתח לידי הלקוח.

בחינת הטרנדים האחרונים באדריכלות בתים פרטיים

ענף האדריכלות לבתים פרטיים, מתפתחת כל הזמן והטרנדים האחרונים פורצים את גבולות העיצוב והחדשנות. מעיצובים מודרניים ומינימליסטיים ועד שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ובתכונות חסכוניות באנרגיה, יש מגוון דרכים ליצור בית ייחודי ומסוגנן. כאן בחלק זה של המאמר, אנו מתייחסים לטרנדים העכשווים באדריכלות לבתים פרטיים וכיצד הם יכולים לעזור לכם ליצור בית שהוא גם יפה וגם בר קיימא.

מינימליזם מודרני:

זה הוא טרנד פופולרי באדריכלות לבתים פרטיים, המאופיין בשימוש בקווים פשוטים, צבעים ניטרליים והתמקדות בפונקציונליות. על ידי שימוש בפחות חומרים והתמקדות בדברים החיוניים, תוכלו ליצור חלל אסתטי ויעיל כאחד.

חומרים ידידותיים לסביבה:

השימוש בחומרים ידידותיים לסביבה הופך נפוץ ואהוד יותר ויותר בתחום האדריכלות. מריצוף במבוק ועד משטחי זכוכית ממוחזרים, ישנם מגוון חומרים שהם גם ברי קיימא וגם מסוגננים ונאים מאוד. על ידי שימוש בחומרים אלו, תוכלו ליצור בית שהוא גם יפה וגם ידידותי לסביבה.

תכונות חסכוניות באנרגיה:

מפאנלים סולאריים ועד להטמעת מכשירים חסכוניים באנרגיה (שימוש בטכנולוגיות "בית חכם" למשל), יש מגוון דרכים להפחית את צריכת האנרגיה שלכם ולחסוך עבורכם כסף ע"י הורדת תצרוכת החשמל. על ידי שילוב תכונות אלה בעיצוב הבית שלך, אתה יכול ליצור חלל שהוא גם מסוגנן, גם חסכוני באנרגיה וגם תורם להיותו של הבית בר קיימא כנהוג בעולם המודרני כיום.

אלו הם רק כמה מהמגמות האחרונות באדריכלות בתים פרטיים. על ידי שילוב של לפחות חלק מהטרנדים שציינו, אתם יכולים ליצור חלל שהוא גם מסוגנן ויפה, גם פונקציונלי, וגם בר קיימא. 

כיצד יש לבחור אדריכל לבתים פרטיים?

בכל הנוגע לתכנון ובניית בית פרטי, עבודה עם אדריכל בית פרטי מקצועי היא הדרך הטובה ביותר להבטיח את השלמת הפרויקט בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאדריכל מקצועי המנוסה בעיצוב בתים פרטיים, יש את הניסיון והמומחיות ליצור בית העונה על צרכיו של בעל הבית, תוך התחשבות גם בחוקי הבנייה והתקנות המקומיים.

עכשינו אחרי הפתיחה הזו, חשוב שנתחיל מכלל אצבע בבחירת אדריכל לבית – לא תמיד האדריכל בית פרטי, שהמליצו לכם החברים הקרובים או בני המשפחה- יתאים גם לכם ולא מפני שהוא אינו טוב ומקצועי, אלא פשוט כי חסרה כימיה ביניכם והאינטואיציה אומרת לחפש הלאה. חשוב לציין כי אחד הפרמטרים להצלחתו של פרויקט- כל פרויקט, הוא הכימיה בין האדריכל ללקוח, התקשורת השוטפת וההקשבה. כל אלו הינם חלק בלתי נפרד מכלל התהליך- אדריכל שאינו קשוב, אינו סבלני ועושה את מה שהוא חושב לנכון כי "הוא המקצועי" לא יקבל המלצה מהלקוח. לכן, המלצה טובה ככל שתהיה- אם אין כימיה או תקשורת טובה- לא בוחרים אותו.
התמחות בסגנון עיצובי ספציפי. ישנם אדריכלים אשר מתמחים בסגנון תכנוני כזה או אחר- מודרני/ כפרי/ תעשייתי/ אקלקטי ואף מצהירים על כך. לעומתם ישנם אלו אשר מתכננים בכל סגנון עיצובי אותו מבקש הלקוח. ההחלטה שלכם. כלומר אם נסכם את זה בפשטות, בנוסף לניסיון ולסגנון העיצובי, חשוב לבחור אדריכל המקשיב ללקוח ומבין את הצרכים שלו.
לגבי הניסיון בעבודה – רצוי לבחור אדריכל בתים פרטיים שביצע כמה וכמה פרויקטים בחייו, בין אם בנייה חדשה ובין אם מחודשת. ככל שהאדריכל מנוסה יותר- כך הפרויקט שלכם יהיה נכון יותר ויראה טוב ומהודק יותר.
המלצות. תמיד טוב לקבל המלצה מלקוחות שחוו את מקצועיותו של האדריכל בית פרטי, שיכולים להעיד על אופיו ואופן התנהלותו בפרויקט.
עלות- עבודתו של האדריכל אינה זולה ורמות התמחור משתנות בין האדריכלים. אתם בוודאי לא חייבים לשכור את שירותיו של האדריכל היקר ביותר, בדיוק כפי שלא תשכרו את שירותיו של האדריכל הזול ביותר. קחו כמה הצעות מחיר (בין 3-4 הצעות) וכך תקבלו תמונה ברורה יותר אודות התהליך כולו.
ישנם כמובן פרמטרים נוספים לבחירת ה-אדריכל לבית פרטי שאתם מפנטזים עליו, אך אלו שציינו, הם הבולטים שבהם.

סרג' בו דוד- אדריכל בתים פרטיים עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה!

אדריכל סרג' בן דוד מביא למעלה מ-20 שנות ניסיון תכנוני עיצובי אל משרדו. באופן בולט- ההעדפה במשרדו של סרג' היא תכנון בתים פרטיים בסגנון קלאסי עם טאץ' ים תיכוני. הוא מאמין כי בתים צריכים להיות פונקציונליים וגם יפים, ולכן הוא משתמש באלמנטים עיצוביים איכותיים וקלאסיים.
אופן העבודה בפרויקט היא ברמת הטיפול במגרש כולו- החל משלבי התכנון האדריכליים ועד לפרטים הקטנים ביותר של עיצוב הפנים בחללי הבית.
ניסיונו הרב של אדריכל סרג' בן דוד מסייע בזיהוי טעמו העיצובי של הלקוח ודיוק הצרכים שמאחוריו.
הבתים אותם מתכנן אדריכל סרג' בו דוד הינם בתים נצחיים, שתמיד יעמדו במבחן הזמן בכל הקשור לסגנון העיצובי- הנקי מכל אופנה וטרנדים.
אשמח לעמוד לרשותכם,
אדריכל סרג’ בן דוד.

לפרטים אודות אדריכלות לבית פרטי, מלאו את הטופס

עוד כתבות

אדריכלות כפרית - סרג' בן דוד משרד אדריכלים
מגזין

חזרה לטבע: קסם האדריכלות הכפרית

תוכן עניינים   אדריכלות כפרית היא זרם אדריכלי המתמקד בהרמוניה בין מבנים לסביבתם הטבעית. זרם זה מדגיש שימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פשוט ופונקציונאלי ויצירת חיבור

קרא עוד »